Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2014 12:02 - Актьорът Иво Димчев: След представлението си във Варна плаках от щастие
Автор: ugov Категория: Изкуство   
Прочетен: 566 Коментари: 0 Гласове:
0



Актьорът Иво Димчев, който с голям успех представи моноспектакъла си I-cure във Варна сподели впечатленията си след края на представлението: "I-cure във Варна мина.  мина. Мина хубаво. Много хубаво. След като свърши се затворих в тоалетната и плаках. Не, всъщност ревах, с широко отворена уста, но тихо. За да не ме чуе никой. Само скимтене. Не от лошо.....а поради някакво адски болезнено щастие. Това е един вид особено щастие, коeто усещам само когато съм супер изтощен. Емоционално. Странно защо съм изтощен емоционално, след като по-принцип имам изключително технологичен подход към играенето и сцената. Както и да е, неведоми са пътищата на една перформативна душица. Но пък знам защо съм щастлив. Защото нечовешкото усилие , да артикулирам на сцената едни адски важни неща, които знам, че ако не артикулирам правилно, биха били разбрани много погрешно си е струвало. А в последните 20 мин. от I-cure разбрах със сигурност, че публиката във Варна разбира. Всичко. И то на всички нужни нива. И когато осъзнавам, че това е българска публика, това ме прави адски щастлив. И тогава болката от току що случилото се разскъсване добива смисъл. И цената, която плащам престава да има значение. И много други неща също..."


Тагове:   спектакъл,   Иво Димчев,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2182680
Постинги: 1202
Коментари: 1288
Гласове: 1665
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930