Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2007 18:53 - Защо мъжете не обичат силни жени
Автор: ugov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6141 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Факт е,че в днешно време мъжете и жените размениха ролите си и много жени станаха по-силни от половинките си,което поражда нови модели на поведение. Ролите в семейството се промениха и жена,която има стабилен бизнес или професия се превръща в скрита заплаха за мъжа си. Жените се опитват да носят няколко дини под една мишница и това понякога им прави лоша шега - те искат да грядат кариера,да създадат семейство,да имат положение в обществото и да отглеждат деца. В малко случаи успяват да свършат всичко наведнъж и винаги едното е за сметка на другото. Познавам бизнес дами,които успешно съчетават тези неща,но до тях имат стабилен и успял мъж - обратният вариант,когато мъжът е слаб и неинициативен поражда дисонанс във връзката или брака и води до непреодолими различия. Те започват да се разминават по пътя и логично се стига до разрив,като вината е по-скоро в мъжа,който не намира сили да се реализира и да бъде на равнището на успялата си половинка. Не е случаен факта,че момичетата са по-агресивни от момчетата - те наблюдават в семейството си как майките им се справят по-добре от бащите и усвояват поведението на силната жена,която може да се справи с всичко в живота. Тази размяна на ролите в дълбоко патриархална  България,която само външно изглежда модерна е феномен,който трябва да се изследва задълбочено. Очевидно е, че това са новите реалности и възможностите,които дава обществото за реализацията на жените са факт,въпреки че в същността си светът е устроен така,че да подпомага кариерата на мъжа. Във всеки случай това,че мъжете стават по-слаби а жените по-силни поражда множество конфликти и тук не става дума за еманципация,а за ново разпределение на картите. С което мъжете или трябва да свикнат или да положат усилия за да вървят в крак със своите половинки.


Тагове:   обичат,   мъжете,


Гласувай:
0



1. viovioi - да това смазва мъжкото его
27.04.2007 19:51
и той тръгва на срещи с по нежни , млади и нетолкова успели жени.Успялата жена се развихря и си търси успял адвокат за да спечели делото по развода.А мъжа продължава да си живее спокойно и иделично с новата си млада нежна и нетолкова успяла жена.А успялата жена продължава да прави кариера, пари ,положение.И си замечтава за спокойствие, уют и добър съпруг.
цитирай
2. stone - Не вярвам някоя жена да е доволна от такъв мъж
27.04.2007 20:22
Колкото и да е феминистка, жената според мен се чувства щастлива до мъжа си, когато той е по-силната фигура.
Такава връзка наистина е обречена. Не вярвам мъжът да успее и сексуално да задоволи жена си, ако тя го превъзхожда в отношения като ум, амбиция, способност да печели...
цитирай
3. july26 - За дините под една...
27.04.2007 20:30
мишница е вярно.Ама като имат желание ,да си ги носят...
Тази женска еманципация се превърна в мазохизъм,който може и да помага да си непрекъснато мобилизиран,вървейки напред,но за сметка на него куцат други неща.Лошото е ,че прераства и в садизъм спрямо партньора впредвид непостигнатите очаквания и ..в крайна сметка и двете страни са потърпевши.
Напълно подкрепям написаното,между впрочем,само ,че...какво от това.
Набраната инерция за "силната жена" в комбинация с все-по лесният свят и отпадащата нужда на пръв поглед от силен мъж,както и насочеността на рекламата към жената най-вече като импулсивен консуматор на какво ли не води до...е,всички виждаме до какво....
цитирай
4. nelinik - Здравей Иво
27.04.2007 21:24
Хубава статия. Аз съм от този тип жени! А как ми се иска да бъда слаба и да има силен мъж до мен.....
цитирай
5. outfaced - a какво пък е това делние на силни и слаби
27.04.2007 22:20
вски трябва да си е силен в неговите си области и да уважава силата на другия в други области ...

нали разковничето е в допълването и уважнието :)
цитирай
6. filipa - НЕ Е ТАКА!
28.04.2007 10:04
Мъжете обичат силни жени, запазили женствеността си. У нас обаче през последните години нещата се нагаждаха. Типажът "силна, но запазила женствеността си жена" го нямаше. Просто обстоятелствата не го допускаха...За да се изгради като такава една жена трябва да израсне в нормална обстановка, да има шанс да избере наистина желана професия и да срещне мъж, който не е комплексиран, или пък прекалено много пълзял преди да направи кариера. ..Ти имаш шанс, видно е по годините ти...
цитирай
7. shushara - Трябва ли да се преструвам, за да имам успех с мъжете:))))
28.04.2007 20:28
Никога небесно синята ми мечта не е била да проживея живота си като мъж. Бях красиво момиче със златисто руси коси и големи сини очи. За съжаление бях умна с пъргава мисъл и бързи реакции. Затова освен в образованието, ми вървеше и в спорта. Карах ски като мъж и ми доставяше удоволствие високата скорост и усъвършенстваната техника. Харесваше ми каквото правя да го прав добре. Е, гръдната ми обиколка беше доста скромна, но всичко останало си го имах и беше хармонично за вискокия ми ръст. Имах страшно много приятели - момчета, които с удоволствие се сприятеляваха с мен, в повечето случаи, за да ми доверят сърдечните си проблеми с поредното гадже, съответно неуспехи или успехи в любовната сфера. Приемаха ме като равностоен приятел и не се сещаха, че съм от женски пол. Момичетата, които се появяваха в тайфата ни бях обграждани с кавалерските им прояви, а аз си носех раницата и ските въпреки нежно сините ми очи.
Научих се да се справям сама. Същото стана и когато си купих кола на старо и започнах по принуда да надничам под вдигнатия капак на мотора. Верно е, че си избрах мъжка професия (или поне така е прието да се казва). Завърших актьорско майсторство, след това режисура. Омъжих се за "мъжага" - художник, след като седем години живяхме заедно и роднините му започнаха да го натискат да узакони връзката ни - времената бяха такива. Той ужасно се дразнеше, че във ведомостта за заплати се подписвах под номер 1, а той под № 2. Когато се събирахме в компания и започнеше разговор на тема, по която съм компетентна, той ми забраняваше да участвам в диалога, да не би да блесна и да го засенча. А работехме ли над обща постановка, всяка моя идея свързана с режисьорското ми решение трябваше да я прокарам с хиляди усукани, дипломатични обходи. В същото време, с мен се случи нещо рядко срещано. Както ми каза един лекар, на 33 г. възраст, в резултат на вторично късно полово развитие гръдната ми обиколка порастна с 21 см. Мъжът ми, ако имаше как, щеше да ме забули с шамия до петите.
Така се случи, че той се разболя и почина. Останалите мъже престанаха да ме гледат в очите, когато разговарят с мен, но не защото се влюбваха в неустоимите ми женски качества, а защото искаха да ме вкарат в леглото си за малко. Аз така и не се омъжих повторно. Имах много приятели, които ме уважаваха като професионалист и като човек, който добре се справя с проблемите в живота, но никой не пожела да стана "стопанка на домът му". Просто не се влюбваха в мен.
Сигурно може да каже човек, че не съм била добра домакиня, или нещо от този род. Всичко женско ми е по сърце и душа. В кухнята се чувствам като алхимик. Издадох и една готварска книга "С любов и вдъхновение" и така нататък...
За да изпълня най-женското от всички задължения на жената в този живот, родих две деца - без брак и ги отгледах сама.
Преди време попитах един много добър приятел, защо така се случва с мен, а той ми отговори: "Много си готина, моето момиче, но имаш един ужасен недостатък, твърде си умна".... "Останалото е мълчание.....(Шекспир).
цитирай
8. ugov - Шекспир е прав
29.04.2007 09:05
Допадна ми историята ти,има поуки в нея ако някой иска да ги разбере.Важното е,че си останала вярна на себе си.Тези мъже не са те заслужавали.
цитирай
9. анонимен - Без крайности
30.04.2007 15:09
Случайно попадам на този дискусия и ми допада. Пиша нещо за социалния статут на жените през ХХ в и ровейки се из виртуалното пространство намерих тези редове. Аз самата се индентифицирам с този тип жени, но мисля че погрешно у нас нещата се възприемат като черни или бели. Средно положение няма. Силните жени са или манна небесна или бич Божи, те или успяват в шеметната си кариера, но са нещастни в личния живот, или се провалят с гръм и трясък, за да спасят уютното си и романтично семейно гнездо и т. н Това е просто нелепо! Господ е събирач. Важното е да намериш точния човек, има природни закони, които не можем да пренебрегваме. Те събират противоположностите като ги балансират и създават хармония. Чудя се какво бих правила аз с един силен и амбициозен мъж, който би искал да ме закриля и ме кара да се чувствам слаба и крехка. Досещам се за отговора - бих го убила! И след всичко това не си представяйте една жена - вамп! Просто съм амбициозна и целеустремена, непоколебима и решителна. Чувствам се добре когато съм движещата сила, опората, сигурността. И отново не си представяйте един хленчещ и подсмърчащ мъж до мен - напротив! Един прекрасен мъж, привлекателен и атрактивен, който се чувства добре под сигурната ми стряха. Аз имам възможности и амбиции, работя и печеля значително повече, пътувам често и за дълго /и саге пиша от чужбина, където съм да 6 месеца/, а той в никакъв случай не е комплексиран и смазан. Има си работа, в която се реализира, макар и без излишни амбиции /просто не са му присъщи/, грижи се за дома и детето, когато мен ме няма, просто е това, което аз не съм. В крайна сметка се получава едно цяло. Аз съм огъня, той тихата и спокойна вода, аз съм бурята, той лекия утринен бриз. Всичко това е хармония, без някой да е ощетен, унизен или смачкан психически. Всичко си е на мястото! И това повече от 20 години. Случайности и грешки са изключени! Вярно е, че мъжете се страхуват от жени като мен, но се страхуват тези, които са като мен. А има много, които търсят силната ръка, опората, решителния човек до себе си. Въпрос на късмет е да ги срещнеш. Благодаря на Бога за моя и пожелавам на другите дами с "мъжки" сърца същото. Нищо не е загубено! А онези мили ,крехки и безлични женици, които предпочитат да ронят сълзи на нечие силно рамо, вмирисани на манджа и домашен прахоляк в доказателство на безграничната си любов, винаги ще намерят комплексирани самци, които ще се чувстват щастливи да бъдат силните покровители. Такъв е животът!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2168391
Постинги: 1200
Коментари: 1286
Гласове: 1662
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031