Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2009 22:40 - Какви пороци отприщва мрежата
Автор: ugov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2472 Коментари: 7 Гласове:
1



След като днес ми разказаха леко потресаващата история как омъжена жена си снима гениталиите и задните части, за да ги изпрати на свой ухажор в скайпа си дадох сметка за нещо. Глобалната мрежа отприщва скритите пороци у хората и дава воля на фантазията им. Това от една страна е добре, от друга води до непоправими последици. Който веднъж се е заразил с болестта да си чати и така да общува - трудно може да се излекува. Наркотик. Необходимост. Начин на живот. За пороците - милиони отегчени съпруги и съпрузи, двойки от цял свят избиват нещастните си бракове и връзки в мрежата. Но когато една такава жена ми пишеше какво би направила с мен, докато съпруга и гледаше телевизия в същата стая ми стана криво. Не за него - защото очевидно не намира начин да и обръща внимание, а за хората въобще. Накъде отива този свят? Да се пишат мръсотии и цинизми, да се прави виртуална любов, да се водят разговори между анонимници. Най-големите комплексари са най-силни във форумите. Там е тяхната стихия. Ако ми се появат на живо - едва ли ще могат да кажат и 1/1000 от това, което драскат скрити зад монитора. Някакви жалки същества, които мрежата прави силни - тя им дава техните 15 минути слава. За пороците. Те са във всеки човек и имат нужда да се прояват очевидно. Но къде е морала, нормалните човешки отношения ? Дай си скайпа...и започват едни сексуални намеци, предложения...И мъже и жени, които твърдят, че са в сайтове за запознанства и в скайп само за развлечение как да им повярваш? Те търсят отдушник от делника, от скуката, търсят си сексуален /по рядко сериозен партньор/. Как да ги осъдиш - има ли някой право да съди другия въобще? Мисля, че няма. Но смятам, че словесната вакханалия е взела връх, тя вече е необуздана. Няма лек за нея. Жени се разголват пред камери, мъже искат секс на второто изречение...Не знам до къде ще доведе всичко това ? И по-добре да не знам.

www.barometar.net



Гласувай:
1



1. boristodorov56 - Абсолютно си прав, приятелю!
27.04.2009 22:44
Абсолютно си прав, приятелю!
цитирай
2. tishinaaa - Много си прав.
27.04.2009 22:47
Колкото улеснява нашия живот мрежата, толкова и опорочава. Не знам защто мисля, че положителна страна е по-голяма от отрицателна.
И знаеш ли, много лесно мога да затворя уста на неприятен събеседник - цък и спомен няма.
Хаиде, горе главата.
цитирай
3. анонимен - няма да кажа коя съм, нарочно пиша анонимно,
27.04.2009 23:19
защото именно такива "приятелски" виртуални контакти ме принудиха да се крия като Левски под различни имена.
може да има и порочни жени, но мъжете държат първото място. дори един "голям" мой почитател, който се биеше в гърдите, че всичко ще направи за мен, в последствие се оказа семеен и започна да ми праща снимки на семейството, успоредно с намеците къде и как щяал да ме докосне.
не признавам виртуалните връзки. това е контакт за хора с отклонения. повече от година не ползвам скайп именно поради тези причини.
не искам да общувам в интернет с никого "отблизо".
оправдавам само хората с увреждания , които не могат да стават от легло или да излизат извън домовете си.
другото е пълна извратеност.
цитирай
4. tishinaaa - Не бъди крайна
27.04.2009 23:34
Каквото си надробила...
Нямаш ли приятели в чужбина? Работиш ли с чужденци...
Не търси връзка било то в виртуален или реален свят - тя сама ще те открие и ще те изненада приятно.
Още ли си офф в скайпа :)))
цитирай
5. анонимен - tishinaaa Не бъди крайна
27.04.2009 23:41
много посредстнево изказване. съжалявам, че си така ограничена. вероятно никога не слизаш от скайп :))
цитирай
6. abadonka - Кофти е.
27.04.2009 23:52
Общуването в нета за мен е сладка раздумка с приятели,защото имам твърде малко свободно време и за жалост не излизам много често. Точно по форумите и в блога намирам себеподобни,със сходни на моите интереси и това страшно ми харесва, но връзка в нета- това ми звучи страшно глупаво. Как можеш да искаш да правиш секс дори не с някого, а с "нещо" с неизвестен пол,възраст,външен вид и душевност? Дори не мога да си го представя.Не знам защо го правят и не искам да знам. Щом им харесва, прав им път, стига да не ми досаждат, но това не е за мен.
цитирай
7. tishinaaa - 2 анонимен
28.04.2009 11:09
Айде си спести квалификации. Но си права за граници, не допускам до себе си хуманоиди като теб, дразня се от хора като теб, имат своето мнение за миродавно,знаят какво е правилно и неправилно. При мен стоят неща другояче - или ги приемам или не, не съм съдник за други. Пожелавам и на теб да отуснеш душа и да пораснеш не само физически, но и духовно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2185428
Постинги: 1202
Коментари: 1288
Гласове: 1665
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930