Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2011 17:25 - Магистрали за 10 стотинки
Автор: ugov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1039 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вчера на улицита изненадващо ме спря жена на средна възраст. В първия момент помислих, че ще ме попита колко е часът, но тя каза: "Да имате да ми дадете 10,20 или 50 стотинки." Беше добре облечена, с къса коса, очите й излъчваха спокойствие
и болка, но не търсеха съжаление. В първия момент й се сопнах, не очаквах, че ще ми поиска пари. Тази жена беше интелигентна, тя просеше от нужда, не беше наркоманка, алкохоличка и пр. глупости. Бързах за някъде, не й дадох пари, но вечерта
споменът за нея ме навести. Оставих настрана въпроса защо тази жена проси по улиците. Виждал съм и други интелигентни хора да протягат ръка за милост, но тази жена ме жегна дълбоко. Тя беше умна жена, а беше принудена да проси.
За какви магистрали, инвеститори и европи си говорим ние?! Целият Министерски съвет трябва да се нареди и види очите на тази жена. За какъв растеж ми говори министър Дянков, когато интелигентни хора просят по улиците, а други мизерстват?
Гадно ми е когато пиша сега. Сигурно ще срещна отново тази жена и ще й дам пари. Но какво променя това? Кой ще върне достойнството на бедната ни интелигенция? Натикана в ъгъла, бедна, послушна, просеща. Това е замислено преди 22 години,
това е държавна политика и геноцид над интелигенцията! Нискочелите и дебеловратите да просперират, да се митологизират дори, а честните и духовните хора да мизерстват. Тази жена не ми дава мира. Тя ми прилича на България, която е протегнала ръка за просия и от Европа и подхвърлят стотинки. Малки, дребни суми, с които да залъже глада си и да стои в антрето. В хола е за избраните, ние не сме сред тях.

Иво Югов
www.barometar.net



Гласувай:
4



1. vahisht - !!!
08.09.2011 17:58
"Тя ми прилича на България, която е протегнала ръка за просия и от Европа и подхвърлят стотинки. Малки, дребни суми, с които да залъже глада си и да стои в антрето..."
От време оно все си е така, уви :

"Но Боже! Що съглеждам? Европа се заклина
тиранина да пази и бича на света,
и милост християнска в душата й застина,
и смей се безпощадно над нашите тегла!"И.В.
Поздравления за материала!
цитирай
2. devnenetz - ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА АВТОРА
08.09.2011 18:24
Ако днес беше жив Магхахан, целият свят щеше да реве за злощастния "цивилизационен" избор, който вместо българския народ направиха банда комплексирани непрокопсаници и последвалите ги некадърни и престъпни български ръководители. Колкото по-скоро умрат 60-те процента бедни българи, толкова по-скоро богаташите ни ще се изравнят със стандарта на живот на европейските и американските си колеги. Магистралите и процъфтяващата столица София ще са грандиозен паметник на умрелите по време на геноцида милиони българи.
Днес не сме единен народ. Днес не страдаме еднакво. Днес сме едно оскубано стадо лъгано, водено, охранявано и погребвано от глутница некадърници и вълци в овчи кожи. А "демократична" Европа се грижи за българските кучета, а не за българския народ. Да живеят българските кучета!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2166957
Постинги: 1199
Коментари: 1286
Гласове: 1662
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031