Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2012 11:12 - Трапезните мачовци
Автор: ugov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1524 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Нагледал съм се на хора провалили живота си поради своя егоцентризъм, суета, гордост, алчност, завист или злоба. Няма спор, че голяма част от мъжете и жените си пробиват път в живота водени от своето его. Когато то е в нормални граници и не се изражда в егоцентризъм - добре, но има наперени човешки екземпляри, които не биха се спрели пред нищо, за да постигнат целите си. Мачизмът е разпространен в България и когато се съберат мъже на маса, най-често употребяваната дума е "Аз". "Аз снощи изпих еди колко си ракия!", "Аз бях с еди си каква жена!"...."Аз, аз, аз, аз..." Преди се дразнех от трапезните мачовци, но вече са ми смешни и забавни. Имах един познат, който постоянно изтъкваше колко пари изкарал, какво си купил и макар да се опитваше да прикрие превъзходството си, то напираше като къртица изпод земята и бързо ми стана досаден. Подобни хора не са ми интересни, отбягвам ги, но много жени в България са принудени след втората ракия да слушат за "подвизите" на мъжете си, които всъщност са обикновени самохвалковци. Трапезните мачовци доказват теорията, че българите сме най-силни в кръчмата, където по време на османското робство сме сваляли султана, но на бой са отишли малцина. Така е и днес - истински успелите не се бият в гърдите какво са постигнали, на кого са помогнали, а скромно и тихо вършат своите дела. Хвалбите остават за комплексираните "мачовци", които си мислят, че като се хвалят се издигат в очите на жените и сътрапезниците си.
Иво Югов
www.barometar.net


Тагове:   Българи,   мачовци,


Гласувай:
3



1. petergunn - поздравления
18.06.2012 11:36
Точен, макар и много тъжен коментар... Като всичко останало в "грешната" ни държавица. Поздрави и успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2183487
Постинги: 1202
Коментари: 1288
Гласове: 1665
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930