Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2014 14:11 - Кога прокуратурата ще се самосезира за телефонния терор, който прилагат от фирма „Дешели”?
Автор: ugov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 839 Коментари: 0 Гласове:
2



Варненката М. Борисова се оплака в редакцията на www.barometar.net и изрази възмущението си от агресивното поведение на служителки на козметичната фирма "Дешели". "Обадиха ми се на мобилния телефон. Служителка на фирмата започна да ме убеждава да посетя центъра им, за да ми направят  безплатна спа-козметична процедура за лице. Вече бях разбрала от мои приятелки, че "Дешели" предлагат скъпа козметика за над 2000 лв.и са много нахални и агресивни. Казах на въпросната служителка, че не желая тяхната процедура и тя започна да ме убеждава колко ще загубя. Повторих и потретих, че не желая процедурата и попитах откъде имат мобилния ми номер. Служителката отговори, че им го е дала моя приятелка. Приключих разговора, но с това телефонния терор не приключи. Още 6-7 пъти ми звъняха различни служителки от фирма "Дешели", които ми предлагаха същата безплатна процедура. Накрая дори се представяха от името на друга фирма, но беше ясно че са от „Дешели” и предлагат същия продукт. На последната нахална служителка на "Дешели" казах, че ако още път ми се обадят ще подам жалба в полицията срещу фирмата за телефонен тормоз. От няколко дни не са ми звъняли, но ако го направят отново ще подам жалба в полицията. Възмутена съм от наглото и безочливо поведение на служителките на тази фирма!" - сподели М.Борисова.

Припомняме, че фирма "Дешели" стана скандално известна с агресивната си политика спрямо дами на различна възраст. От фирмата, която се ръководи от руснаци, предлагат скъпа козметика за 2300 лв. и когато "жертвата" спомене, че не може да си позволи тази сума й се предлага да тегли кредит...отново от "Дешели". „Обработването” на жените става по агресивен и манипулативен начин, използват се психологически трикове, за да им се внуши колко зле изглежда кожата им и какъв ефект ще има върху тях козметиката на "Дешели". В Русия водещи национални медии отдавна разобличиха наглите методи на работа на фирма "Дешели", има журналистически разследвания, които показаха истинското лице на фирмата. В България порталите посещавани от жени са препълнени с отрицателни коментари за агресивната политика на "Дешели". В предаването „Господари на ефира” показаха пострадали жени, които са отишли на безплатна процедура, а са излезли от центъра на „Дещели” с кредит за 2300 лв. Не е ли време и родната прокуратура да се самосезира за методите на работа на фирма "Дешели", които включват телефонен тормоз и манипулация психиката на клиента?

www.barometar.net



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2191926
Постинги: 1202
Коментари: 1288
Гласове: 1665
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930