Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2018 20:20 - Еньовден е!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5177 Коментари: 12 Гласове:
11

Последна промяна: 24.06.2018 22:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                  Подарявам ви букета си от билки нежни, пъстроцветни и красиви,
                                        да сте здрави, силни, усмихнати, добри, щастливи!

                                 image

                         И няколко очарователни гледки от любимите ми места около селото ми. 

                                                        Калинка малка още сладко спи,
                                                     когато слънцето огрее, тя ще излети...

image
                                            Облаци ефирни плахо се подават,
                                              на Земята тиха красота даряват...
image
                                                А слънцето донася новия ми Ден
                                                     С огнен плам да бъде озарен..
image
                                              Сърничка малка кротко ме посрещна,
                                          Погледа ме и препусна към хълма отсреща
                      /извинявам се за лошото качество на фотографията, в движение и в                                                  тъмно нямам по-добри възможности, засега.../
image
                                                Пътека сред полята и простора
                                                  Очаква тя да види още хора..
                                                    а една самичка самодива
                                            по нея босонога стъпва, и щастлива....
image
                                                И самодивското дърво ме чака...
                                             Разпръсква слънцето полека мрака...
image
                                                       Селцето ми любимо още спи,
                                                         Погалено от слънчеви лъчи...
image
                                               Жребче самотно чака под откритото небе в полята 
                                                да се съмне и на воля да препусне към гората!                            
image                                                         За мене малко чудо Бог изпрати от зори...
                                               Прекрасна пеперуда на букета ми се приземи...
                                              Аз знам, това е знак от Небесата
                                              да живеят с добрини людете по Земята... 
image

                                                И ето как накичих самодивския букет
                                            В дома ни радост да ни носи той и берекет
                                              image                       
                           
                                                    Това пък е букетът миналогодишен
                                                     И той е спомен мил, не е излишен...
                              image

                                    Поздравът е с една уникална българска народна песен






Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emi1ts - Честит Еньовден Веси!
24.06.2018 21:39
Красиви снимки!Благодаря за прекрасните пожела ния! Много здраве ,радост,щастие пожелавам и на теб както и берекет през цялата година!Хубава вечер!

цитирай
2. vesever - Еми, честит Еньовден и на теб! Живи и ...
24.06.2018 23:11
Еми, честит Еньовден и на теб! Живи и здрави да сме и с вдъхновение да следваме мечтите си!
Лека :)
цитирай
3. planinitenabulgaria - Най-разпространена в България билката Енювче е по планината Манастирище,
25.06.2018 04:49
християнски култов център на България от миналото й, разрушен от турците. В края на май тази трева навлиза в цъвтеж и цели поляни стават жълти за една-две седмици. Цветенцата привличат по това време много пчели, бръмбари, пеперуди. Тази година с трион и лозарска ножица почистих от подраст няколко оброка по Манастирище, тревата бе едва напъпила. Наложи се да бъда по време на цъвтежа й другаде.
цитирай
4. vesever - Коста, аз все още не разпознавам ...
25.06.2018 08:40
Коста, аз все още не разпознавам всички билки. При мен има много бял равнец, намира се и жълт кантарион, но тази година по-малко от други години...
Също подъбиче има много.
Като стана дума за почистване на подраст, моята градина беше доста обраснала, докато ме нямаше, няколко дни ми отне да окося тревата и да орежа драките, сега вече светна и съм доволна :)
Поздрави!
цитирай
5. nedovolen - Хубав подарък за Еньовден с ”реп...
25.06.2018 09:40
Хубав подарък за Еньовден с ”репортажиран” пътепис на зазоряване.
Пък аз вместо да бера, садих билки нейде високо в планините.
И от мен подарък. Белият равнец е билката на жените - от най-малки до най-големи. Пий и здравей. И жълтия става. Само да го помолиш да ти прости, че го късаш и му обясниш като на жив човек защо го пиеш. С радост ще ти откликне. Растенията и животните знаят всичко за хората.
Днес не е Еньов, но пак е хубав ден!
:)))
цитирай
6. nedovolen - 2
25.06.2018 09:48
Добавка. За мен ”порастна” в градината не е превел, а са съпътстващи растения. Едни помагат, други потискат обекта на твоето внимание.
:)))
цитирай
7. krassko - Нямаш късмет с времето
25.06.2018 11:28
До края на седмицата ще е студено и ще вали,
и чак за Джулая ще грейне слънце.
цитирай
8. lexparsy - Хей Веси, истинско благонаричане е ...
25.06.2018 13:02
Хей Веси, истинско благонаричане е твоето Еньовско пожелание и симултантните ти снимки от живата природа!
Даже и да не си намълчала вода край самодивското дърво и огъня, знаем че си я нарекла с най-добрите си мисли.
цитирай
9. vesever - Недоволен, прав си, всеки ден е х...
25.06.2018 16:00
Недоволен, прав си, всеки ден е хубав, ако си го направим такъв.
За подраста, при мен около дувара поникват драки и ги чистя заради съседката, инак стават доста високи и й засенчват градината. затова всяка година ги подрязвам. Оформям жив плет от тях, нисък, за да не й пречат...
А самата трева в градината я кося, скоро може да покажа как я поддържам.
И на мен понякога ми се струва, че растенията и животните разбират повече от някои хора...
цитирай
10. vesever - Краси, нека да вали, аз напреднах ...
25.06.2018 16:03
Краси, нека да вали, аз напреднах със задачките, ще си дам малко почивка...ако вали, ще имам време за почивка, а ако не вали, ще се втурвам пак в нови задачки...;)
Срещнах една циганка в града, която ми каза, че трябвало повече да обръщам внимание на себе си и да се грижа за себе си ))
цитирай
11. vesever - Лекси, мълчаната вода я правя на 06. ...
25.06.2018 16:06
Лекси, мълчаната вода я правя на 06.01...а за Еньовден само билки си бера, а вчера и огън запалихме в градината с децата, до късно горя, до тъмно...
Благодаря ти, радвам се, че са ти харесали снимките и пожеланията...
Нека се сбъдне всичко добро за добронамерените хора!
цитирай
12. krassko - Кой измисли английския и англичаните, за американците да не говорим:)
26.06.2018 22:06
В момента гледам тениса от Уимбълдън и англичанина който играе се казва: GLASSPOOl.
Това чаша ли е, стъкло ли е, или басейн? Да му се не види и името...
И от какъв зор англичани, американци, аржентинци, че и европейци кръщават щерките си: КАМИЛА.
И понеже едва ли си в час с клюките, но новата изгора на Леонардо ди Каприо също е КАМИЛА.
Камила Мороне на 21 г., руса, 1,75 от Буенос Айрес - модел и вече е играла в два филма. А майка и Лусила Сола живее с Ал Пачино повече от 10 години.
Почивай си и се забавлявай!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043166
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол