Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2018 12:46 - Кампания не се прави за един ден, идиотите мърсят 365 дни в годината!
Автор: ugov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 788 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Кампанията „Да изчистим България за един ден” е абсолютно безмислена! В един ден, доброволци, политици и мобилизирани чиновници, чистят боклуците, които идиотите правят 364 дни! Още утре, идиотите ще продължат да правят боклуци, да хвърлят фасове, да люпят семки и така до следващата кампания! Идиотите не се глобяват от общинските власти – те замърсяват на воля и не им пука! Във Варна от 40 години чакам общината да постави кошчета за боклук по малките улици! Такива няма, няма и чиновници, които да глобяват замърсителите! Чакам общината да приведе в приличен вид градинката до Кукления театър – тя прилича на бунище! Чакам някой да глоби идиотите, които люпят семки всяка вечер пред бившия магазин „Владислав”! Чакам някой да глоби идиотите, които замърсяват градинката на улица Дрин! Чакам някой да глоби идиота, който от 5 месеца е оставил стар, изтърбушен диван до входа си на улица Марин Дринов! Чакам!!! Чакам общината да спре препълването на казаните за боклук и да контролира и глобява фирмите! Но нищо не се случва! Общинските чиновници, които трябва да прилагат Наредбата за опазване на обществения ред мишкуват в кабинетите си! Не излизат по улиците на Варна, за да я прилагат!

Само днес, по заповед на началниците си, ще сложат найлонови ръкавички и ще изчистят Варна за един ден! Дрън-дрън, че пляс!

А политиците, вместо да ми слагат и те ръкавички и да позират за снимка как мъкнат някакво чувалче с боклук – да направят кампания „Да пазим България чиста 365 дни!” и да контролират спазването на законите и наредбите в тази страна! Но те не го правят! Защото е по-лесно – един ден в годината да се правим на чистници, а в другите 364 да си затваряме очите!




Гласувай:
1



1. truthful - Напълно подкрепям написаното! ...
15.09.2018 15:30
Напълно подкрепям написаното! Сутринта гледам БТВ как предават от язовир Батак как ще го почистели (частично де?). Е, питам кой замърси там? Кой и защо няма глоби, няма обществено полезен труд за тези дето хвърлят боклуци където им падне, само не и на определените места? Лично аз този язовир даже и на картата не го зная къде е? Не съм ходил там и навярно няма да отида, а да замърся и си хвърля боклуците където съм ходил не съм правил и няма да правя докато съм в добро съзнание.
От време на време ходя за гъби и в гората далеч от път съм намирал тухли(и шишета, торбички, гуми, кабели) и все още ми е чудно как човек носи тухли и др. в гората и ги хвърля там? Не го ли е домързяло или забравям приказката луд умора няма! Или забравям Ботевото: "У нас свестните считат за луди!".
цитирай
2. radostinalassa - Аз си мисля, це за част от тия купчини..
15.09.2018 16:17
с боклуци са виновни каруците. Изхвърлят за пари строителни отпадъци в околността, където им е по - удобно. Те не мислят никога за природата, а само за възпроизводството си, което е винаги гладно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2168135
Постинги: 1199
Коментари: 1286
Гласове: 1662
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031