Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2014 12:44 - Скъпи жени – дори да е златен продукта на фирма De Sheli няма да дам 2200 лв. за него
Автор: ugov Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 679 Коментари: 0 Гласове:
1



След като в предаването „Господари на ефира“ в няколко предавания бяха представени дами, които са попаднали в мрежата на фирма „De Sheli“ ви предлагаме мнението на клиент на фирмата, публикувано в сайта hobbycafe.com:

„Да ви споделя една смешна случка от днес. Понеже моя приятелка е оставила телефона ми в офиса на фирмата De Sheli, за да ми се обадят ето какво се случи:  „De Sheli е поредната израелска – ултра хипер скъпа и модерна козметика, която едва ли не (по думите на хората работещи в офиса) ще ви избави от всякакви кожни проблеми, петна, бръчки, алерги и каквото там се сетите.
Разбира се като човек занимаваш се с реклама от 10 години веднага коментара ми беше “ Не ми хвалете продукта, кажете къде е уловката и за какво иде реч“ На което женицата отсреща започна да срича и просто каза, че моя приятелка ми е записала час за процедура за да тествам продуктите. От чисто любопитство отдидох подготвена да очаквам
:1. Да оставя един куп списък с телефони за същото и 2. Висока цена .. предполагайки цена от около 200-250 лв (каквито се срещат често за марковите скъпи козметики).
Така в уречения ден започнаха да ме клепат и да ми обясняват как се подмладява кожата, какъв лифтинг ефект ще има и как с помощта на един революционен уред който ти вкарва ултразвук в кожата … абе правел чудеса. Не мен вътрешно ми е едно смешно, защото не вярвам в прехвалени продукти с подобен тип реклама но накрая разбрах защо по този начин си рекламират скъпи продукт.
Скъпи, кафеджийки – той не е просто скъп той е 2200 лв. ( за сет от 10 крема, серума, антицелулитен гел и т.н.) и ако ще и златен да е няма да дам толкова за козметика.
Ще ме извиняват.
В последствие продукта за ултразвук в Алибаба се оказва китайско менте за 20 долара – това в един руски форум го пишеше където един руснак се оплакваше как излъгали жена му да подпише кредит за същата козметика – там струвал около 43000 рубли. Този уред при тях струва около 250 лв и ако решите да си го купите козметиката в деня на демонстрация ви идва подарък. Та просто да ви споделя.. ако ви се обадят от там просто преценете дали да си губите времето.
hobbycafe.com



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2192180
Постинги: 1202
Коментари: 1288
Гласове: 1665
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930