Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2013 12:21 - Пеевски - детенце мамино, може ли да си толкова безочлив и нагъл?
Автор: ugov Категория: Политика   
Прочетен: 1075 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Аз съм на 33 години и съм успял. Това престъпление ли е? В тези мои 33 години аз съм два мандата депутат – единият по времето на управление на сега загубилите властта, само че, и това е важно да се подчертае дебело, в опозиция. Може би вината ми е, че съм депутат от ДПС – гражданска квота?!" - пише Делян Пеевски в "мъжкото си писмо". Само нагъл човек, в бездиханна държава може да се нарича успял, при положение, че всички знаят на какво се дължи "успехът" му. На майка му Ирена Кръстева и схемите на ДПС, в които бе включена. Това е истината за Делян Пеевски, който на 19 години бе сложен за шеф на борда на Пристанище Варна. Наглост нечувана, която може да се случи само в България. И този безочлив човек се нарича успял! А как си успял ще разкажеш ли г-не? Как? Благодарение на какво? Какъв бизнес си създал и развил сам? Късе не си сложен от мама Ирена и ДПС? Къде? В парламента ли, в медиите ли, в разпространителските фирми ли? Къде си направил нещо сам? Ни-къ-де! Ти си едно самозабравило се мамино детенце, нагло и загубило представа за реалността! Затова цяла България въстана срещу избора ти за шеф на ДАНС. Защото си мамино детенце и нямаш хал хабер какво е да работиш в ДАНС. А, че те предложил Орешарски, отиди и го попитай дали е така, защото в студиото на БТВ, премиерът мълча и се измъква от неудобния въпрос, като партизанин.

Иво Югов







Тагове:   ДПС,   Делян Пеевски,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2167345
Постинги: 1199
Коментари: 1286
Гласове: 1662
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031