Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2015 19:07 - Георги Кадиев се отметна от обещанието си да напусне парламента
Автор: ugov Категория: Политика   
Прочетен: 854 Коментари: 0 Гласове:
1



Депутатът Георги Кадиев, който обеща най-тържествено, че при нисък изборен резултат на кметските избори в София ще напусне парламента се отметна от обещанието си. Ето какво написа бившият червен парламентарист днес:  "Току-що видях официалните резултати на ЦИК за София. Четвърти съм, с 5.92 % от гласовете. За жалост още няма активността, за да знам колко гласа са това. Остава и горчилката от потенциални измами, но за това по-късно.....Що се отнася до мен, оставам като независим народен представител в парламента. Ще бъда онзи трън в петата на политическото статукво и "системните" партии, като какъвто ме познавате. Това е сигурно." Вече е ясно, че г-н Кадиев е решил да бъде трън в родната политика, но неспазането му обещание предизвика буря от възмущение в социалните мрежи. Ето няколко мнения за неспазането обещание на Георги Кадиев:

Боян Николаев: Нали щяхте да напуснете парламента при слабо представяне? От това по-слабо, накъде? Джамбазки за малко да ви бие? Хайде, малко си дръжте на думата. То беше терен в борисовата, дето не е бил никога в борисовата, то беше някакъв шеф арестуван, дето не е бил никога арестуван, то беше ще напускам НС, ако ме бият, пък си оставате. Цирк.

Жоро Иванов:  Много бързо забравихте какво казахте преди изборите, че ако се провалите (вие дефинирахте провал като нестигане на референдум) ще напуснете НС. Сега запяхте друга песен, но изненада щеше да бъде ако бяхте ударжали на думата си.

Лазарина Бонева:  Господина Кадиев няма да напусне парламента, защото това не е човек, който държи на дадената дума, голям е само на прказки не на действия. Аз лично много съжалявам, че докато беше в бсп многократно в спорове със свои другари от бсп съм го защитавала с мотивите, че е конвертируем политик, че има нестандартно мислене и т.н. Но ако човек е недостоен и се продава лесно тези качества нямат значение.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2185581
Постинги: 1202
Коментари: 1288
Гласове: 1665
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930