Неин управител според търговския регистър е Александър Георгиев Тошев, а съдружници в нея са фирмите Игеймс и Олд Геймс. „Олд Геймс“ всъщност се оказва изключително подходящо име, защото както показва проверката, тя е едно дърво от огромна гора хазартни фирми, растящи на благодатната почва на „Нове Холдинг“ и лично на Васил Божков. Неин собственик е фирмата „Ай Си ЕС“, която пък е собственост на фирмата „Евробет“. Последната има солиден опит в областта на хазартните игри, като тя е организатор на игрите „Еврошанс“ и „Лотомания“. Организира и популяризираната чрез телевизиите хазартна игра „Заплата 2000 лева без работа“. Мажоритарен дял в нея имат Борис и Лука Бекярови, чрез фирмите „Диджитал сървисиз“ АД, „Ерина“ Еоод и „Мелиора“ ООД, като и в трите фирми дялът им е равен. Чрез тях те държат 3 600 от общо 5 000 лв капитал на компанията. Като представител на мажоритарната в дружеството „Диджитал сървисиз“ пък е вписана фирмата „Вабо-2005“, чиито едноличен собственик е Васил Божков. Сред другите фирми с дял в „Евробет“ е „Глобус травел“ ЕООД, собственик на Еврофутбол. Той от своя страна принадлежи на чужди инвеститори и на родните „Нове Холдинг“. Те също така са сред собствениците на „Ай Джи Ем“, известна в миналото като най-големият роден играч в хазартния бизнес, а неин настоящ член на директорите стои зад друга фирма, собственик на „Евробет“. Всъщност всичко показва, че показва, че „Олд Геймс“ е просто е един от по-новите начини на „Нове Холдинг“ да участва в родния хазартен бизнес.
Техният съдружник в това е фирмата „Игеймс“. Две трети от нея притежават братята Милен и Димитър Ганеви, а техен съдружник е Александър Тошев. Тримата заедно имат опит в осъществяването на различни телевизионни игри и риалити формати, в които се ползва гласуването с смс-и. Впрочем сред тях е и „Биг Брадър“, което обяснява присъствието на Ники Кънчев като лице на кампаниите им.
Етичната комисия към Националния съвет за саморегулация установи нарушения на Етичния кодекс в търговските комуникации на едни от най-големите рекламодатели. Комисията препоръча на „Ню Геймс” ООД, да приведат търговските си комуникации в съответствие с нормите на Националните етични правила за реклама и търговска комуникация в Република България, се казва в съобщение на институцията.
Ето подробности за опасната реклама:
Видеоклипове „СМС за милиони”
Един от рекламните видеоклипове на играта „СМС за милиони” на „Ню Геймс” ООД е определен като неподходящ за деца. Недопустимо е да се пропагандира рекламна игра със средствата на непозволената от закона най-древна професия – проституцията. Рекламният клип отблъсква със своята вулгарност и е далеч от всякакви норми на благоприличие и е в разрез с добрите нрави на българското общество. Вторият рекламен видеоклип на играта „СМС за милиони” е определен като подвеждащ и заблуждаващ. Потребителят бива подведен, че участието му в играта е безплатно, защото в търговската комуникация не се споменава за финансови задължения, още повече че не става ясно и колко СМС човек трябва да изпрати, за да продължи участието си в играта. В жалбата се казва, че абонатите на Мтел получават непоискан рекламен sms със следното съдържание: “Tvoiat nomer xxxxx igrae dnes za 20 000 leva i 2 Jackpota nad 130 000 leva!Kak? Bezplatna registracia s EGN na nomer 9999. V partniorstvo s Mtel.”Потребителят бива подвеждан да се регистрира уж безплатно, но след изпращане на първия безплатен sms бива подтикван да изпраща платени такива.
Медиен партньор на конкурса "Мис Ва...
Варна избра морската кралица Алиса Ганев...
Иранските запаси от природен газ - бъдещ...
Веда Словена - Разговори с Помаци - певц...