Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2009 19:25 - Как прави секс българката
Автор: ugov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3466 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 18.10.2009 08:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
откъс от новия  роман  "Забранено за жени"
на Иво Югов


 Как правят секс жените? Как се държат в леглото? Какви любовници харесват? Ще се опитам да отговоря не тези въпроси въз основа на опита, който имам. Безспорен е факта, че правенето на любов е пълноценно и истинско, когато има чувства. Но има жени, които се отдават изцяло под влиянието на силна симпатия, малко алкохол и забавно държание на мъжа. Имах такъв случай с девойка с хубаво тяло и перверзно излъчване. Тя стенеше, викаше, дращеше, хапеше и буквално "гореше" в акта. Няма да навлизам в подробности, но на момичето му идваше отвътре да прави секс. Макар и рядко съм попадал на жени, които искат да доминират в леглото. Имах случай с такава нимфа, която ми върза ръцете и изпълни перфектно ролята на жената-господарка. Усещането бе странно - от една страна ми беше хубаво, от друга се чувствах безпомощен. Сещам се и за друга хубавица, която прояви цялата си флегматичност, докато правихме любов и ме доведе до тихо отчаяние. Жалко за перфектната й външност зад която се криеше мързелива натура. Българките са красиви жени, които обичат да бъдат ухажвани. Но когато се стигне до обладаването им, си казват: "Е, аз си свърших работата! Позволих му да прави любов с мен!". Лягат по гръб и стоят, като дървени талпи. Малко са жените, които влагат жар в леглото, искат разнообразие и казват какво им харесва. Нашенката знае "мисионерската", "кучешката" поза и "да е отгоре". Много рядко ми се е случвало жена да ми каже какво й харесва в леглото или да ми покаже нова поза. Дълбоко вкоренен свян и предразсъдъци им пречи да развихрят фантазията си и да се отпуснат. Обикновено чакат на мъжа да бъде активаната страна и да изпълняват желанията му. От своя страна българинът също не е много изобретателен. Той обича да му правят "френска любов",/но рядко прави и не знае как се прави добре/, владее гореспоменатите три пози и за десерт си иска "отзад". Получава се затворен кръг - тъй като жените усвояват тънкостите в леглото благодарение на мъжете, а те не са особено талантливи и настроени новаторски. Дамите обичат нежния или по-грубия секс в зависимост от настроението си. Изкуство е да усетите как се чувства жената до Вас и да я предразположите да прави любов. Романтична обстановка, нежни думи, подходяща музика, цветя, танц - колко малко мъже доставят тези удоволствия на половинките си. След такава вечер жена Ви ще се отдаде със страст и ще откликне на желанията Ви.






Тагове:   как,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2185514
Постинги: 1202
Коментари: 1288
Гласове: 1665
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930