Постинг
28.03.2013 12:55 -
Интернет сайтовете си свалиха бельото пред рекламодателите
Всяко търпение си има предел, но интернет сайтовете надминаха и най-смелите ми очаквания. За да задоволят претенциите на рекламодателите си много електронни медии започнаха идиотски кампании. Фрапиращ е случаят със сайта dir.bg, където на заглавната страница се появява някакава жълта звездичка, която без да желаеш се активира и те води към сайта на Райфайзенбанк. То е ясно, че от банката искат читателите да влязат в страницата им и да разгледат новите им заробващи кредити, но спрете се малко?! После отваряш новина в dir.bg и се появява огромен банер, който няма как да затвориш, ако не го активираш. Идиотска маркетинг стратегия, която рано или късно ще отблъсне читателите на този иначе приличен сайт. В сайтът Блиц са по-скромни - те са дали мястото си за водеща новина на огромен банер, но ако имаше как биха продали на рекламодатели и половината си информационно пространство. Масова практика стана, когато заредиш някой сайт да се отвори огромен рекламен банер, който трябва първо да затвориш, за да прочетеш нещо. Вече ми е ясно, че хората от рекламата в сайтовете са си свалили долното бельо пред рекламодателите и правят каквото им се каже. Никой не го интересува, че с тази безобразна стратегия се отблъскват читатели - важни са приходите. Хубавото е, че в един светъл ден, сайтовете, които са се продали най-добре на рекламодателите ще установят, че посещенията им драстично са намалели. И тогава, за да привлекат читатели да ги видим какво ще направят?
Иво Югов
Иво Югов
Изработка на уеб сайтове, Уеб дизайн, 15...
SaitBG.com с нова визия и нова концепция
Благодаря ви, че посетихте блога ми!
SaitBG.com с нова визия и нова концепция
Благодаря ви, че посетихте блога ми!
Да напиша и аз нещо
НЕ МОЖЕШ ДА СПЕСТИШ ПАРИ, АКО НЯКОЙ ДРУГ...
ЗАЩО НИКОГА НЯМА ДА СИ КУПЯ НЕЩО НА ИЗПЛ...
НЕ МОЖЕШ ДА СПЕСТИШ ПАРИ, АКО НЯКОЙ ДРУГ...
ЗАЩО НИКОГА НЯМА ДА СИ КУПЯ НЕЩО НА ИЗПЛ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Търсене
За този блог
Гласове: 1662
Блогрол