Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2013 11:57 - Цветлин Йовчев влезе в ролята на Лъжливото овчарче
Автор: ugov Категория: Политика   
Прочетен: 1740 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вътрешният министър Цветлин Йовчев ни взе за балами. След окърванените протести той каза: „Категорично твърдя, че полицията в действията си не е имала поставена задача, нито заповед, нито се е държала агресивно спрямо протестиращите. Може да е имало отделни случаи, но ако се погледне в цялост, ще стане ясно, че полицията по никакъв начин не се е опитвала и не е била агресивна спрямо протестиращите. В огромна степен полицията беше обект на агресия”. Като какво определя Цветлин Йовчев обезумялото поведение на полицай, който искаше да строши камерата на БТВ? Ще се потърси ли наказателна отговорност на този побеснял човек? Черен екран и крясъци „Не удряй, бе!” са последните кадри, заснети от журналиста Иван Бедров. След това камерата му е разбита от полицай, дисплеят и оптиката стават на парчета. Този полицай няма ли име г-н вътрешен министър? Как ще има, когато сте наредили полицаите да махнат опознавателните знаци на значките си! Това също е незаконно, но ще понесете ли отговорност, г-н Йовчев? Ето какво разказва Иван Бедров: „Без да произнесе абсолютно нито една дума, един от хората с каските се отправи целенасочено срещу мен и започна да ме удря с палка. На третия път уцели.“  Цветан Фиков от Канал 3 е с разбита уста. По думите му, удрят го, след като се легимира с журналистическа карта, докато се опитва да снима извеждането на депутатите. „Попита ме „Какъв си ти?”, аз отговорих: „Журналист съм”. Той каза: „Дай да видя!”. В момента, в който му показах картата, той отвърна „Абе, изобщо не ме интересува какъв си!”. Хвърли ми документите в ръцете и в този момент човекът, който стоеше зад него с каската, без маската ме удари в устата. Аз паднах на земята и започнах да ги питам защо ме удрят,” сподели Фиков. Тези полицаи защо бият и удрят така г-н Йовчев? Може би са провокирани от журналистите? Не, те така са свикнали. Част от тях избиват агресията и комплексите си върху невинни хора. А друга част, когато изпаднат в депрсия се самоубиват. Защото МВР е блато, което никой не пипа. Там няма реформа, няма надежда дори за реформа. В МВР всичко си е по старому. И вие го знаете г-н Цветлин Йовчев. И вместо да говорите как имате идея да осигурите нормалната работа на институциите – тоест с бой и насилие се замислете! За поведението и морала на вашите подчинени! За реформата, която е нужна в МВР. За промяната в методите и мисленето на полицаите. Живеем в 21 век, не по времето на Живков, когато милиционерите биеха по същия начин, г-н Цветлин Йовчев?!

Иво Югов



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2167155
Постинги: 1199
Коментари: 1286
Гласове: 1662
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031