Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2014 11:54 - Огнян Минчев: От тук нататък лицето Любослава Русева за мен е само спам
Автор: ugov Категория: Забавление   
Прочетен: 1457 Коментари: 0 Гласове:
0



В социалната мрежа Фейсбук политологът Огнян Минчев определи поведението на журналистката Любослава Русева така: "Преди няколко минути лицето Любослава Русева си позволи да ме квалифицира като "идиот" и като "простак" след мое възпитано участие в дискусия на нейната стена. Участието ми бе провокирано от етикета "мерзавци", който госпожата залепи на мен и на мои колеги от Софийския университет заради позицията ни на неприемане на новата окупация на Ректората. Безцеремонно поведение на наглата госпожа не е нещо ново. Тя си позволява ежедневно да проповядва истини от последна инстанция и има своята аудитория от хора на нейното ниво на морална и емоционална интелигентност. Моето разбиране за дебат и общуване изключва дискутиране на каквото и да било с лица с подобно поведение. За мен от тук нататък Любослава Русева е само спам." Това не е първата подобна проява на Любослава Русева. Тя не приема чужди мнения на нейната "свещена" стена във Фейсбук и ако някой изрази такова го обижда или изтрива. "Горката Любослава! Беше добър автор и блогър, но откакто публикува в софийски вестник се взе много насериозно!" - коментират блогъри.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2167173
Постинги: 1199
Коментари: 1286
Гласове: 1662
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031