Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2014 14:15 - Последните думи на:
Автор: ugov Категория: Забавление   
Прочетен: 699 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Всяка професия крие своите рискове. Предлагаме ви хипотетични варианти на последните думи на популярни личности.

Петър Стоянов /експрезидент/ – Това ли е чекът от Корпоративна банка….а, май е писмо-бомба…. /буум/

Николета Лозанова – Алисия, не можеш да ме уплашиш с този нож!

Валери Божинов – Пак се скарах с Алисия, паля колата и …./буум/

Станишев – Другарю Първанов да се разберем като мъже, приберете този пистолет!

Лютви Местан – Драги избиратели, ние от ДПС 25 години работим за вас! Отдалечете се от трибуната, моля! Не е възпитано да ме нападате с пръти и вили!

Ахмед Доган – Вие Октай Енимехмедов ли бяхте?

Кубрат Пулев – Андрея, знаеш, че в Германия няма красиви жени….

Професор Вучков – Гледам и не вярвам на ушите си…вие Смъртта ли сте?

Цветан Цветанов – Бойко, знаеш че не съм подслушвал никого!

Кристина Патрашкова – Алексей, доказала съм, че съм ти вярна до гроб…Какво?! Да вземам лопатата и да копая ли казваш?

Гала – Плача, плача вече 9-ти ден и не помня защо…

Антония Петрова /нейде в руската степ/ – Замръзвам….аз мис България ли бях, мис Русия ли…това не е ли тигър?

Владимир Каролев – Ти на мен, скандал ли ще ми вдигаш, бе? Ей, Гамизов…

Венета Райкова – Случайно да сте спали с майка си? Или с баща си в краен случай?

Витомир Саръиванов – Хора, аз не съм Фродо, нямам никакъв вълшебен пръстен..защо ми режете пръста?

Бойко Борисов /към Господ/ – Шефе, идвам да предам отчет за дейността…магистралите, Южната дъга, Дунав мост

Стефан Гамизов – Имате вид на чеченец. Кой ви изпраща?

Георги Първанов – Уффф, този архар до каква пропаст ме докара..Да не се подхлъзна само….Прицелвам се…Падаааам, другарииии!

Георги Лозанов – Не съм ви искал 100 000 лв. за книгата си! Какво!? С папионката ли  ще ме бесите?

Елен Колева – Няма да ям повече от тази лютеница „Олинеза”! Искам от домашната на баба!

 barometar.net

/следва продължение/



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2183752
Постинги: 1202
Коментари: 1288
Гласове: 1665
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930